Wednesday 15 July 2015

Grietiniečiai

 

Patys greičiausi ir skaniausi pyragėliai :) Jau seniai buvau nusižiūrėjusi juos pas Ernestą http://www.bakingsecrets.lt/2015/01/grietinieciai-sour-cream-pastries.html#more . Labai norėjau pabandyti,bet tai laiko pritrūksta,tai kažką kito kepu. O va šiandien atėjo ir jiems eilė :) Minkštučiai,skanučiai maži pusmėnuliukai. Įsimylėjau juos nuo pat pirmo kąsnio :)


Reikės:

Tešlai:

100 g sviesto
90 g cukraus
1 kiaušinis
100 g grietinės
300 g miltų
1,5 a.š kepimo miltelių
žiupsnelis druskos

Įdarui:

100 g varškės ( pertrintos per sietelį arba švelniosios)
25 g ( šaukštas) miltų
3 v. š cukraus
1 nedidelis kiaušinis ( mano varškė buvo gan šlapia,tai nedėjau)
vanilės

Gaminimo eiga:

Miltus,kepimo miltelius ir druską sumaišome dubenyje . Atidedam į šoną. 
Sviestą išsukame su cukrumi. Įmušam kiaušinį,sudedam grietinę ir gerai išmaišom.Suberiam sausų produktų mišinį ir užminkom tešlą.
Visus įdarui skirtus produktus sumaišome.
Tešlą iškočiojame. Išspaudžiame 8-10 cm apskritimus. Ant kiekvieno dedame įdaro ir užlenkiame. Kraštų NEUŽSPAUDOME , nes sutrūkinės,kaip pas mane :)  Sudedame pyragėlius į kepimo skardą, išklotą kepimo popieriumi ir aptepame kiaušinio plakiniu.
Kepame 200' C įkaitintoje orkaitėje 20 min., kol pyragėliai gražiai parus. 

P.S. gal truputėlį per daug kraštus prispaudžiau,todėl kiti patrūkinėjo. Skonis dėl to nenukentėjo :) 

 

4 comments:

  1. Mano jie irgi kai kurie patrukineja ;) krastus reikia vistiek kiek pirsteliais patapsnot, nes man tai baisu kad isbegs viskas :D O taip tai liuks! Naminiai grietineciai gi, ne parodai. Man svarbiausia skonis :)

    ReplyDelete
  2. O skonis tai super :) Labai likau jais patenkinta. Blogyb4 tik ta,kad kepiau is viengubos normos :)

    ReplyDelete
  3. Tikrai nedarysiu :D kepsiu iskart dvigubai daugiau :)

    ReplyDelete