Thursday 24 September 2015

Florentinai



Mano pirmieji florentinai :) Aišku,jie nėra idealūs,bet kad skanūs tai garantuoju :) Man viskas ,kas su sėklomis yra skanu,o čia dar iš cukraus ir medaus karamelizuotos sėklytės gaunas,o dar vyšnių rūgštelė...mmm....šventė mano gomuriui :D

Surašau kiekius vienai normai,bet aš gaminau iškart dvigubai :)

Reikia:

50 g rudojo cukraus
1 v.š. medaus
2 v.š. konjako,brendžio ar romo
60 g sviesto
50 g miltų
100 g razinų,džiovintų spanguolių ar vyšnių
75 g mišinio,susidedančio iš migdolų plokštelių,saulėgrąžų,moliūgų sėklų,sezamo sėklų,skaldytų riešutų ( renkamės patys,ką turime ir ką mėgstame)
100 g išlydyto šokolado

Gaminimo eiga:

Orkaitę įkaitiname iki 180' C. Kepimo skardą išklojame kepimo popieriumi.
Dedame į puodą cukrų,medų,alkoholį ir sviestą. Kaitiname,kol sviestas ištirpsta.
Sumaišome džiovintas uogas ,sėklas ir miltus.Pilame medaus-cukraus,sviesto masę ir gerai išmaišome.
Arbatiniu šaukšteliu dedame masę ant kepimo popieriaus DIDELIAIS atstumais. Nepridėkim masės daug,nes gausis labai dideli florentinai. Jie labai plečiasi. Kepame 10-12 min. Ataušiname skardoje,tik tuomet perkeliame ant grotelių ir leidžiame pilnai atvėsti.
Pagal receptą,florentinų apačią reikėtų pamirkyti tirpintame šokolade. Aš šį etapą praleidau,nes mano manymu,šokoladas užgožtų puikų jų skonį. Skanaus :)

Florentinus patarčiau laikyti sandariame inde,kad nesuminkštėtų.



Šaltinis: kelių receptų,paimtų iš interneto ir knygų, mixas



2 comments: