Wednesday 7 October 2015

Žiedinio kopūsto pica



Pasakysiu atvirai,nesu didelė picų gerbėja. Valgau,bet kad labai jos norėčiau...hmmm...taip nebūna :) Ši- išskirtinė :) Gaminau ją pirmą kartą,bet tikrai -ne paskutinį. Mėgstu kalafiorą įvairiam pavidale,gal dėl to man ji pasirodė tokia skani :) Na pabandyti tikrai verta. Rekomenduoju :)

Ėmiau:

300 g kalafioro
1 kiaušinis
1 rutuliukas mocarelos sūrio ( 240 g )
80 g fermentinio sūrio
oregano prieskonių
druskos,pipirų
pomidorų padažo
Viršui imame tokius produktus,su kuriais mėgstame picas

Gaminimo eiga:

Kalafiorą sutarkavau burokine tarka ir įdėjau į mikrobangų krosnelę 8 min. Atvėsinau,sudėjau į marlę ir kiek galima daugiau nusunkiau skystį.
Į kalafioro tarkius įmušiau kiaušinį,įtarkavau pusę mocarelos ir pusę fermentinio sūrio,užbarsčiau oregano,druskos,pipirų ir viską gerai išminkiau.
Orkaitę įkaitinam iki 230' C.
Kepimo skardą išklojame kepimo popieriumi ,patepame sviestu. Ant jo iš kalafioro masės suformuojame picos padą ir kepame 15 min.

Išėmus,apverčiame picos padą ant švaraus kepimo opieriaus lapo. Man truputėlį prilipo,bet atsargiai,peilio pagalba, nuėmiau popierių ( buvau netepusi popieriaus sviestu).  Tuomet aptepame mėgstamu pomidorų padažu, užtarkuojame smulkia tarka likusį fermentinį sūrį,sudedame pjaustytą likusią mocarelą ir tai,kąmėgstame.Užberiame oregano ar prieskonių picai. Aš dėjau saliami dešros.Įkepame dar 7-10 min.
Išėme uždėliojame likusius produktus. Aš dėjau pomidorus ir marinuotus pipirus.
Skanaus :)





No comments:

Post a Comment