Wednesday 30 September 2015

Studentiškos bulvės

 

Labai dvejojau ar verta šį receptą užrašinėti :) Bet, pagalvojau, laikai keičiasi,keičiasi žmonės,skonis. Gal šiomis dienomis studentai jau net nebežino šio puikaus,greito patiekalo :)

Reikia:

Kelių bulvių
Svogūno
Prieskonių bulvėms
Druskos
Kmynų
Lauro lapo
Įvairios virtos ar rūkytos mėsytės ( kokios rasim šaldytuve)
Aliejaus kepimui


Gaminimo eiga:

Bulves nulupame,sutarkuojame burokine tarka. Į jas sudedam smulkiai pjaustytą svogūną.
Keptuvėje įkaitiname aliejų,sudedam bulvių-svogūno masę.lauro lapą,truputį kmynų. Užberiame bulvių prieskonių. Kepame vis pamaišant. Įpusėjus kepti,išimame lauro lapelį ir sudedame smulkintą mėsytę. Kepam,kol bulvės suminkštės ir truputį apskrus.
Valgome su marinuotais agurkėliais,kefyru. Skanaus :)


Dėkoju Rasai Liaudanskienei,kuri priminė šį puikų studentišką receptą :)

2 comments:

  1. Mano studentiškas maistas buvo visai kitoks :D Aš ne tipinė studentė jaučiu buvau, nes man niekas netinka iš tų stereotipinių dalykų. Tokį patiekalą gaminu, kai tingiu vakarienę gaminti, ar reikia bulves sunaudoti :D

    ReplyDelete
  2. Mane šis patiekalas gelbsti,kai grįžtu pavargus ir nėra didelio noro ,nei laiko kažką daugiau gaminti. O kadangi vyras mėgsta bulves bet kokiam pavidale,jam tai tikras gėris tokiom dienom :)

    ReplyDelete