Sunday 27 September 2015

Varškės sausainukai “ Žąsų letenėlės”

 

Šiuo receptu užsikrėtęs internetas :) Ir kodėl gi ne,juk šie sausainėliai,tiesiog,nuostabūs :) Lietuviškuose bloguose jie įvardijami kaip varškės sausainiai,o štai man geriau prilipo pavadinimas iš rusiško puslapio. Juk iš tiesų, savo forma jie primena žąsų letenėles :)

Reikia:

250 g varškės
200 g sviesto
300 g miltų
1 a. š. kepimo miltelių
žiupsnelis druskos
cukraus arba cukraus-cinamono mišinio

Gaminimo eiga:

Orkaitę įkaitiname iki 190' C.
Varškę išsukame su sviestu,sudedame miltus,kepimo miltelius ir druską. Užminkome tešlą, kurią padaliname į dvi dalis ir valandai dedame į šaldytuvą.
Išimamę iš šaldytuvo iškočiojame,išspaudžiame skritinėlius ( aš spaudžiau 6,5 cm skersmens forma). Kiekvieną skridinėlį dedame į lėkštę su cukraus-cinamono mišiniu,pirštais paspaudžiame,kad cukrus priliptų. Tuomet lenkiam pusiau ir dar kartą per pusę.Gauto sausainėlio vieną pusę dar padažiau į cukrų ir dėjau į skardą,išklotą kepimo popieriumi.
Kepame apie 20 min.
Iš šios normos man išėjo 70 sausainiukų :)

2 comments:

  1. Taip, ir aš ta manija persirgau. Ne kartą kepiau, labai skanūs, vaikystę primenantys sausainiai :)Laaabai gražus pavadinimas!

    ReplyDelete
  2. Ne mano sugalvotas :) Bet juk jie išties primena žąsų letenėles :)

    ReplyDelete